Miasto Aniołów – Bangkok

Bangkok to mimo tłoku, ruchu, gigantycznych korków i niewiarygodnej liczby turystów jest jednym z moich ulubionych miast. Jest to o tyle dziwne, że zawsze wolę cisze i spokój. Bangkok ma jednak niepowtarzalną atmosferę, urok i swoistą magię. Odwiedziłam go już trzy razy i nadal pozostało wiele miejsc, których nie zdążyłam zwiedzić, ulic po których chciałabym pospacerować, parków w których w cieniu drzew chciałabym posiedzieć czy restauracji, w których warto zatrzymać się na przepyszny posiłek.

Muszę jednak przyznać, że gdy ponad 6 lat temu po raz pierwszy w środku nocy szukałam noclegu na Khao San Roud (najbardziej turystycznej ulicy Bangkoku) byłam zszokowana, zbulwersowana i przerażona. Późniejszy pobyt w innych miastach spowodował jedynie, że przez bardzo długi czas zarzekałam się iż NIGDY więcej do Tajlandii nie wrócę. I jak to bywa w takich sytuacjach – wróciłam. Co więcej, wróciłam i całkowicie zakochałam się nie tylko w Bangkoku ale i całym przepięknym kraju. Od tej pory najchętniej przynajmniej na jakiś czas przeniosłabym się do Azji. Tęsknię za nią każdego dnia i każdego rozmyślam nie tylko o tych miejscach, które już odwiedziłam ale także o tych, które chciałabym jeszcze zobaczyć.

Po moim drugim pobycie w Mieście Aniołów napisałam o nim artykuł, który został opublikowany w Stylowym Magazynie Studenckim. Jeśli chcecie go przeczytać – do czego gorąco zachęcam – to wejdźcie na stronę:

http://magazynsms.pl/content/view/4824/159/

Sądzę, że będzie to dla Was dobre wprowadzenie w atmosferę stolicy Tajlandii i mnogość jej atrakcji. O tym co podziwiałam tym razem opowiem Wam w kolejnych wpisach.

Skomentuj

